taminvalve articles amin

درویش پایا (امین شیر) از سال 1331 در زمینه تولید قطعات تراشی، پرسکاری و شیرهای مورد استفاده در وسایل گازسوز مشغول به فعالیت است.

شیرهای ساخت این شرکت بعنوان نشانه ای بی همتا از کیفیت و کارکرد محصولات به شمار می رود . شرکت امین شیر تجارب ذیقیمتی در تولید شیرهای توپی جهت مصارف خانگی و تجاری دارد. طراحی اقتصادی ، انتخاب مواد و قطعات مناسب منجر به دوام و استحکام شیرهای ساخت این شرکت با طول عمر بالا شده است. این شیرها قادر می باشند ویژگی ها و آزمایشات مندرج در استاندارد ملی ایران ( استاندارد 4047 ) را با موفقیت بگذرانند.

همچنین این شرکت با توجه به اصل مشتری مداری ، نقطه نظرات مشتریان را با رعایت کیفیت عالی ، تسریع در تحویل و قیمت مناسب تحویل می نماید . ایمنی و کیفیت مطمعن، از اساسی ترین اهداف راهبردی شرکت امین شیر می باشد که تابحال موفقیت های ارزشمندی را کسب کرده است.

taminvalve articles amin 1

تاریخچه ی شرکت امین شیر سال ۱۳۳۱ زنده یاد حسن درویش دماوندی به عنوان موسس در تهران-خیبان پامنار فعالیت تولید را در زمینه ساخت انواع لوازم و وسایل روشنایی و خوراک پز نفت سوز از قبیل: زنبوری و پریموس تحت نام کارخانه البرز آغاز نمود.

سال ۱۳۳۶ کارخانه را به آدرس: خیابان تهران نو_ایستگاه فرودگاه تغییر مکان داد و نام آن را سری تراشکاری و پرسکاری امین قرار داد.

سال ۱۳۳۷ وی پس از طی دوره های کاربردی در شرکت تراب آلمان با وارد کردن اولین ماشین سری تراش اتوماتیک به ایران لقب پیش کسوت سری تراشکاری را به خود اختصاص داد تا قطعات فوق الذکر را به صورت انبوه تولید نماید.

سال ۱۳۴۵ کارخانه را به آدرس :خیابان دماوند- ۳ کیلومتر بعد از چهار راه تهرانپارس تغییر مکان داد.

سال ۱۳۵۴ محمد درویش دماوندی همکاری خود را با کارخانه شروع نمود.

سال ۱۳۶۴ سهیل درویش دماوندی همکاری خود را بتا کارخانه شروع نمود.

سال ۱۳۶۸ با توجه به توسعه شبکه گاز رسانی کشور طی یک دوره سه ساله کارخانه موفق شد پس از ساخت ماشین آلات مخصوص به تولید اولیه شیر گاز توپی دست یابد.

سال ۱۳۷۱ تولید انبوه شیر گاز توپی در سایزهای مختلف شروع شد.

سال ۱۳۷۸ کامران درویش دماوندی همکاری خود را با کارخانه شروع نمود.

سال ۱۳۷۹ کارخانه زمینی به مساحت ۱۱۰۰۰۰ مترمربع در: رودهن-ابتدای جاده دماوند-یک کیلومتر بعد از تقاطع مهرآباد خریداری نمود.

و پس از احداث سوله ساختمان اداری و تأسیسات در ابتدای سال ۱۳۸۳ به محل فوق انتقال بافت.

خرداد ۱۳۸۳ امین شیر از شخصیت حقیقی به شخصیت حقوقی تغییر یافت و با عنوان شرکت امین شیر به فعالیت خود ادامه داد.

سال ۱۳۸۵ مدیریت و هیئت مدیره شرکت تصمیم گرفته شرکت را با محصولی متفاوت توسعه دهند. از این رو با همکاری رضا درویش دماوندی تحقیقاتی در خصوص تولیدات کشاورزی پیشرفته به عمل آمد که در نهایت تصمیم بر آن شد تا پروژه کشت بافت گیاهی آغاز شود.

سال ۱۳۸۸ عملیات اجرایی پروژه فوق آغاز گردید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!