taminvalve article push fit

لوله پوش فیت (Push Fit) محصول نوینی است كه جهت سيستم انشعاب فاضلاب خانگي و صنعتي استفاده می شود. لوله و اتصالات پوش فیت به علت بهره مندی از پليمر پلي پروپيلن (PP) داراي استقامت مكانيكي و شيميايي بیشتری نسبت به دیگر پليمرها (PVC, PE) است. این لوله با وجود رينگ هاي خاص خود، دیگر نيازي به چسب و حرارت نظیر لوله هاي پلي اتيلن و پي وي سي ندارد. اين ويژگي باعث افزايش سرعت و آسانی در نصب مي شود. در ادامه بیشتر راجع به این لوله خواهید خواند.

taminvalve article push fit

پوش فیت چه مزایایی دارد؟

  1. پوش فیت ها توانایی آن را دارند که با همه لوله و اتصالات فاضلاب های قدیمی نظیر لوله های پلیمری و آلیاژی منطبق شوند.
  2. اگر بخواهیم این نوع لوله ها را با لوله های پلی اتیلنی مقایسه کنیم، باید بگوییم این لوله ها در دراز مدت صدمه نمی بینند.
  3. این نوع لوله ها در مقابل دگرگونی های ناشی از دما بادوام بوده و تغییرات طولی آن ها بسیار اندک بوده و نزدیک به 0.11 میلی متر به مقدار هر درجه از تغییر دما است.
  4. لوله های پوش فیت دارای آب بندی قابل قبولی هستند.
  5. از آن جا که این نوع لوله ها از وزن زیادی برخوردار نیستند، هیچ نوع بار مازادی به ساختمان وارد نمی کنند.
  6. ساختار داخلی این نوع لوله ها به گونه ای است که هیچ نوع شیار و برجستگی در آن ها موجود نیست. همین امر از وجود هرگونه مسدودی و بسته شدن پیشگیری به عمل می آورد و می تواند تا حد زیادی هزینه های متاثر از تعمیرات را در آن ها کاهش دهد.
  7. از آن جا که در اتصال این لوله ها از هیچ نوع جوش و چسبی بهره گیری نمی شود، در حالت آسیب دیدگی بخشی از آن می توان به سادگی اتصال را جدا کرده و قطعه نو را جایگزین آن کرد.
  8. نصب این لوله ها با سهولت و سرعت بالایی انجام می شود.

پوش فیت چند نوع دارد؟

  • پوش فیت معمولی (Pushfit)
  • پوش فیت بی صدا (Pushfit true Silent):
    اخیرا ابزاری طراحی و تولید شده که پوش فیت سایلنت یا پوش فیت کم صدا نام دارد. این ابزار از فناوری سه لایه ای در درون خود بهره می برد که نام آن کامپاوند خاص و تکنولوژی نانو است. صدایی که از جریان آب ساطع می شود توسط مولکول های کامپاند به طور موثری جذب می شود که از این صدا در بیرون چیزی شنیده نمی شود. 
    اگر نصب پوش فیت کم صدا اصولی و صحیح صورت بگیرد و طبق استاندارد BS-EN 14366:2004 باشد، در زمان عبور جریان آب به حجم چهار لیتر بر ثانیه صدایی که از آن ساطع می شود حدود 17 دسی بل خواهد بود.
taminvalve article push fit 2

خصوصیات ابزار پوش فیت 

  • این لوله ها ماندگاری بسیار بالایی به علت استقامت لوله، اتصالات و حلقه های آب بندی در مقابل ضربات شدید، تنش های فیزیکی، حرارتی و مواد شیمیایی دارند.
  • می توان خیلی سریع و به آسانی این پوش فیت ها را جای گذاری و نصب کرد در نتیجه در وقت و هزینه نگهداری به طور قابل ملاحظه ای صرفه جویی می شود.
  • با نصب این پوش فیت ها بار اضافی به ساختمان تحمیل نشده و به علت وزن بسیار پایینی که دارند نیازی به ارتقا قسمت های پذینده بار در ساختمان نیست.
  • در زمان آتش سوزی به علت داشتن خصوصیتی مثل Flame Retardant که با استاندارد DIN 4102-B1 تطبیق است، بسیار ایمن است.
  • با استفاده از پوش فیت دیگر به چسب زدن، جوش دادن نیازی ندارید. همین موضوع موجب کاهش هزینه های اجرایی شما خواهد شد. با کار گذاشتن این ابزار آب بندی پایدار و مطمئنی نصیب افراد می شود. حتی در هنگامی که ساختمان نشست داشته باشد و یا لرزه های غیر مخرب وارد شود به علت ویژگی های مکانیکی اجزای سازنده آن، آسیب نخواهد دید.
  • توانایی تطبیق و اتصال با اجزاء سیستم به لوله و اتصالات دیگر ابزارهای قدیمی از جمله پلیمری و آلیاژی
  • بهره وری از توسعه یافته ترین فناوری جهان در این ابزار
  • طراحی و تولید سیستم ها و ابزار آلات مناسب جهت سهولت و اطمینان در پروسه نصب و اجرا
  • علاوه بر موارد گفته شده، ابعاد مختلفی از لحاظ قطر لوله و اتصالات (بین 40 تا 160 میلی متر) زاویه ها (15،30، 67، 45 و 87 درجه) طول لوله ها (بین 300 تا 3000 میلی متر) و کار گذاشتن یک یا دو سوکت در زمان تولید، کارهای وابسته به طراحی و نصب را بسیار آسان و منعطف می کند.
 

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!