taminvalve articles leser

شرکت LESER در سال 1818 در کشور آلمان تاسیس شد. بعد از سال‌ها فعالیت در سال 1957 این شرکت شروع به تولید شیرهای اطمینان (pressure safety valve) کرد و یک آزمایشگاه بزرگ را نیز راه‌اندازی کرد. در سال 1980 این شرکت به بزرگترین تولید کننده safety valve در اروپا تبدیل شد. شرکت leser در سال 1994 موفق به کسب مجوز تاسیس آزمایشگاه تست ASME برای اولین بار در اروپا شد. در حال حاضر این شرکت در بیش از 9 کشور دنیا نمایندگی و کارخانجات متعددی دارد و بزرگترین تولید کننده شیر اطمینان در جهان است. شرکت دامون توانایی تامین محصولات این برند خوشنام آلمانی را دارد.

شرکت LESER با بیش از 1050 کارمند و 130000 شیر اطمینان تولید شده در سال، بزرگترین تولید کننده شیرهای اطمینان در اروپا و یکی از شرکت های پیشرو در صنعت خود در سراسر جهان است.
LESER بر اساس دستورالعمل تجهیزات فشار و ASME VIII، شیرهای ایمنی با فنر و پایلوت را برای همه کاربردهای صنعتی ارائه می دهد. شرکت های بزرگ در صنایع شیمیایی، نفت و گاز، پتروشیمی، انرژی، گازهای فنی، LNG/LPG، داروسازی، مواد غذایی و آشامیدنی، کشتی سازی و صنایع گرمایش و تهویه مطبوع از شیرهای ایمنی LESER استفاده می کنند.

شیرهای ایمنی LESER برای بازار بین المللی در هامبورگ توسعه یافته و در کارخانه مدرن در Hohenwestedt/آلمان تولید می شوند. علاوه بر این، LESER سوپاپ های ایمنی را با استانداردهای مشابه در هند و چین برای بازارهای محلی تولید می کند.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!