taminvalve articles kitz

تاریخچه شرکت kitz در سال 1951 ميلادي با تأسيس آن شروع می‌شود. اين شرکت توليد کننده شيرآلات, ساير تجهيزات کنترل سيالات و تأمين کليه محصولات خانگي تا صنعتي را عهده دار است. اين مجموعه, در طي سالها, به عنوان يکي از بزرگترين توليد کنندگان مطرح دنيا رشد کرده است و امروزه برند KITZ, از اعتبار بی‌نظيری از حيث کيفيت در ژاپن وسراسر جهان برخوردار می باشد.

امروزه شرکت کیتز (KITZ) با داشتن شبکه ی جهانی فروش در آسیا ، خاورمیانه ، اروپا و آمریکا قادر به ارایه ی محصولات و خدمات به مشتریان خود در سراسر جهان و در اسرع وقت می باشد.
کارخانه کیتز یکی از بزرگترین کارخانجات آسیائی فعال در زمینه تولید ولوهای فولادی و برنجی در انواع فلنجدار و رزوه ای می‌باشد ساختمان اصلی این کارخانه در ژاپن بنا نهاده شده و اخیرا به جهت مصرف بالای شیرآلات کیتز در کشورهای آسیایی و به جهت پایین آوردن هزینه های حمل تا مقاصد کشورهای خریدار این کارخانه در کشور تایلند نیز کارخانه ای بنا نموده که برند کیتز ژاپن با تولید در کشور تایلند ارسال میگردد که از لحاظ کارایی و نوع جنس با همان کیتز ژاپن برابری میکند و برند کیتز ژاپن در واقع وجود خارجی ندارد

در سال‌های اخير, اهميت به محيط زيست جهانی و دسترسي به منابع پايدار انرژي در حال رشد و توسعه می باشد. در همين راستا ما شاهد تغييرات سريع اقتصاد جهانی در پيرامون خود هستيم. اين پيشرفت‌ها و تغييرات به طرز چشمگيری زندگی ما را در سال‌های آتی تحت تأثير قرار خواهند داد. شرکتKITZ از طريق تهيه محصولات و خدماتی که ريشه در اصالت و کيفيت دارد, خود را وقف افزايش ارزش کالاهای خود نموده است. هدف اين مجموعه بدست آوردن اعتماد و رضايت هرچه بيشتر مشتريان, سهامداران و جوامعی است که در آن خدمت رساني می کند.

از حيث سيستم مديريت کيفی، KITZ در نوامبر 1989، اولين شرکت ژاپنی و اولين توليد کننده تجهيزات کنترل سيالات در جهان بود که موفق به کسب استاندارد ISO 9001 گرديد. اين استاندارد مربوط به تمامی وجوه مديريت کيفی بوده که از مرحله سفارش شروع شده و تا مراحل حمل و نقل و خدمات پس از فروش ادامه دارد. اين شرکت از مديريت کيفی دقيق و انحصاري بهره مند می باشد که کليه مراحل انتخاب مواد اوليه، پروسه توليد، مونتاژ قطعات و کليه مراحل تست و بازرسي را در بر می گيرد.

در ادامه تاریخچه شرکت kitz باید به این نکته اشاره کرد که در جولاي 2001, اين شرکت اولين توليد کننده شيرالات ژاپني بود که موفق به کسب گواهينامه استاندارد اتحاديه اروپا CE گرديد.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!