taminvalve articles cim

تاریخچه شرکت cim در سال ۱۹۵۷ ميلادي با تأسيس آن شروع می‌شود. جاکومو سیمبریو کاملا به اتفافات اطرافش سیطره داشت و علامت هایی که  شکوفایی اقتصادی بعد از جنگ ایتالیا را تحت تأثیر خودش قرار داده بود تشخیص داد. بنیان گذار شرکت، کسی که شرکت همچنان به نام او سرپاست، تصمیم گرفت موضوع را بدون توجه به اینکه چه پیش خواهد آمد پیگیری کند. کیفیت بالا را با استفاده از بهترین تکنولوژی های روز آن زمان برای ایتالیا مهیا کند.

بیش از نیم قرن پیش، سیم ایتالیا متوجه شد که هیچ چیز خیلی تغییری نداشته. شرکت جاکومو سیمبریو بنیان گذار شرکت به پسرش رنزو رسیده بود، کسی که تمامی این ارزش ها را حفظ کرد و به دست پسرش روبرتو سپرد. امروز سیم ایتالیا یک شرکت بین المللی است که فعال است و دقیقاً طبق اهداف بنیان گذارش کار می کند. با کیفیت ایده آل، پیگیری و نگهداری بیشتر و فعالانه آن در شرایط دشوار، و این همچنان برایش هدف و ارزش والا محسوب می شود.

taminvalve cim

آینده و شرکت سیم

انسان های مهم و همچنین شرکت های مهم می توانند مشکلات را به چالش تبدیل کرده و به مبازره بطلبند و بحران ها را به فرصت تبدیل کنند. در زمانی که اقتصاد دنیا مشکل دارد و همه رنج می کشند، شرکت سیمبریو دشواری ها را تحمل کرده و جان تازه یافته است. سرمایه گذاری مهمی که سیم ایتالیا در طول سال های گذشته داشته است این امکان را به جود آورده که یک شرکت متفاوت باشد؛ تصمیم شرکت سیمبریو دستیابی به کیفیت بهتر برای مردم جهان بوده  و هست؛ چرا که آینده ما همین است.

سیمبریو در مورد شرکت بزرگش می نویسد:
شرکت ما بر اساس یک الهام به بنیانگذار اصلی شرکت پایه ریزی شد و بر اساس همان کار خود را ادامه می دهد. مهم ترین ارزشی که برای شرکت سیم ایتالیا مطرح می باشد کیفیت است به عنوان مهم ترین هدف، و عامل عبور از خط پایان توسعه و پیشرفت همیشگی.

چالش های امروزه دستاورد دیگری برای شرکت سیم ایتالیا به همراه داشته که این شرکت را به مقام برتر بودن رسانده و همواره شرکت سیم ایتالیا در لحظات بحرانی چاره کار را در بهتر انجام دادن کارها نسبت به گذشته پیدا کرده. چالش های پیش رو نیازمند پایداری و مقاومت بیش از پیش استو شرکت سیم ایتالیا هدفش را بر ساختن دنیایی بهتر برای نسل آینده در نظر گرفته است و احترام کامل به محیط زیست.

taminvalve cim 1

محصولات شرکت سیم:

شیر Cim 70B قدیمی ترین محصول سیمبریو!

در ۶۰ سال تاریخ، کاتالوگ Cimberio با محصولات جدید غنی تر شد تا نیازهای یک بازار همیشه سخت، تخصصی و مبتکرانه با عموم مردم بین المللی را برآورده کند.

با این وجود یک محصول وجود دارد که از زمان اختراع آن در سال ۱۹۵۸ هرگز از فهرست Cimberio خارج نشده است: شیر دروازه ای با نخ “Cim 70B” ، که با عملکرد ساده اما اساسی خود در سیستم های گرمایشی ، تهویه ، آب و بهداشت استفاده می شود ، شبکه های توزیع بخار روغن ، بنزین ، بخار اشباع و به طور کلی با کلیه مایعات غیر خورنده.

دیگر محصولات:

شیرآلات دروازه ای

شیرهای متعادل کننده

شیرآلات صنعتی

صافی ها و فیلترها

سوپاپ های چک

اتصالات

شیرهای توپی

شیرآلات دارای اتصالات پرس

شیرآلات با دستگاه های مخصوص کار

سیستم های اتصال خط متر آب

شیرآلات موتوری

شیرآلات موتوری

شیپور خاموشی

شیرهای کوچک

دریچه های گاز

کاهش دهنده فشار

کاهش دهنده فشار

لوازم جانبی و قطعات یدکی

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!